РішенняЩоб уникнути затримок і не виходити за межі бюджету, ми реалізували рішення «під ключ», яке включало інженерний розрахунок, аналіз наявного обладнання клієнта, прогнозування потреб у додаткових комплектах обладнання на різних етапах виконання робіт, постачання опалубки та логістику. Комплектація охоплювала опалубку для перекриття, вертикальні елементи для заливки високих колон без холодного шва та всі необхідні розхідні матеріали. Ми врахували наявне в замовника обладнання, підібрали оптимальний баланс між орендою і купівлею та забезпечили стабільний темп на всіх етапах будівництва.
На основі аналізу ми підготували комерційну пропозицію та інженерний розрахунок комплектації, врахувавши специфіку об’єкта: нестандартну висоту приміщень (≈4,6 м), площу перекриттів та особливості монтажу.
Почали з вертикальних елементів. Зважаючи на те, що заливка колон відбувалась без холодного шва, важливо було забезпечити точність стикування та надійну фіксацію опалубки. Для цього ми доукомплектували систему
щитами, сумісними з уже наявними у парку клієнта, а також довгими розкосами, що дозволило сформувати високі колони з необхідною жорсткістю і стабільністю. Ми підібрали елементи тієї ж системи, яка вже була на об’єкті, щоб забезпечити повну сумісність і безперебійний монтаж.
Наступним етапом стала комплектація плити перекриття загальною площею понад 1600 м². У зв’язку з тим, що проєктна висота приміщень сягала ≈ 4,6 м, було передбачено використання 5-ти метрових стійок. Частину з них замовник мав у наявності, решту ми надали в оренду. Усі поставки здійснювалися поетапно, з оперативною організацією доставки та повернення впродовж усього періоду робіт. Також клієнт прийняв рішення докупити близько 3 км дерев’яної
балки, а ще 8 км — ми надали в оренду. Для збереження геометрії та безпеки при великій площі заливки ми провели інженерний розрахунок, який включав розподіл навантажень, підбір типів стійок, балок і їх кроку.
Ще до старту Будхаб спільно з замовником розробили гнучкий підхід до використання опалубки: залежно від темпів реалізації офісної частини ми могли виводити частину обладнання в «паузу». Це дозволяло заощадити на логістиці, очистці та орендних платежах. Для цього потрібно було лише зробити фотофіксацію і підтвердити, що обладнання тимчасово не використовується. Такий підхід особливо добре спрацював під час монтажу металоконструкцій і мурування, коли частина опалубки могла простоювати без потреби.
За час реалізації проєкту (весна 2024 — березень 2025 року) було виконано близько 60 логістичних рейсів з доставкою та поверненням опалубки на об’єкт. Усі роботи на будівельному майданчику здійснювались без простоїв — відповідно до погодженого графіка та з постійним технічним супроводом із нашого боку.
У цьому проєкті ми забезпечили не лише технічну комплектацію, а й стратегічну підтримку — від прогнозування до адаптації під темпи будівництва. Такий підхід дозволив клієнту зосередитись на реалізації об’єкта, покладаючись на нас як на стабільного та гнучкого партнера.