БУДХАБ

Оренда опалубки: як комплексний підхід допомагає зекономити кошти і час

Стандартно оператори на ринку опалубки пропонують класичний підхід до оренди обладнання:
- ви відправляєте специфікацію або креслення;
- постачальник прораховує відповідний комплект обладнання та дає рахунок на оплату;
- далі протягом 2-3 днів постачальник комплектує обладнання на складі;
- ви організовуєте транспорт для доставки обладнання зі складу на об'єкт;
- самі або через уповноваженого представника приїжджаєте і забираєте опалубку;
- після використання на будівельному майданчику, ви здійснюєте очистку відповідно до критеріїв постачальника;
після цього організовуєте повернення на склад орендодавця, попередньо узгодивши дату та час повернення.

Оренда обладнання нараховується на весь період - від моменту коли опалубка залишає склад орендодавця до моменту коли обладнання повертається назад на склад (іноді мінус 1 день на перевезення).

Чому класична оренда опалубки не завжди добре працює?

При класичному підході ви відповідаєте за будь-які ризики, які можуть вплинути на здорожчання оренди.

Наприклад, якщо ви не маєте власного транспорту, то можете зіштовхнутися зі складнощами організації логістики і повернути обладнання на 1-2 дні пізніше запланованих термінів. Також якщо ви не встигли повернути обладнання в погоджений час на склад орендодавця (скажемо, в четвер після обіду), то наступний прийом може бути можливий лише через декілька днів (в понеділок вранці). На додаткові дні також нараховується оренда.

Ще одним ризиком, який впливає на значне зростання витрат є недостатньо якісна очистка обладнання за критеріями орендодавця. Офіційні виробники опалубки в такому випадку можуть додатково нарахувати вартість очистки, що складає 30-40 днів оренди (навіть при тривалості оренди 10 днів).

Замовники, які зіштовхуються з таким значним зростанням кінцевої вартості зазвичай більше не хочуть мати справу з орендою і надають перевагу купівлі. Але оренда опалубки в більшості випадків є значно вигіднішою і більш раціональною, ніж купівля, то як же вирішити цю задачу?

Ми у Будхаб виробили унікальний комплексний і прозорий підхід, який дозволяє вам використовувати усі переваги оренди і уникнути зайвих ризиків та витрат.

Що таке комплексна оренда опалубки?

При комплексному підході ми беремо на себе усі ризики, пов'язані з додатковими витратами і формуємо прозору пропозицію по оренді опалубки. Це включає:

1. Власне оренду будівельного обладнання (близько 90% кошторису). Будхаб надає в оренду не лише опалубку, але й фанеру. Це допомагає значно скоротити витрати на будівництво невеликих об'єктів, наприклад, комерційних приміщень або логістичних центрів площею до 1500 м2 або особняків.

2. Креслення. Опалубка різних виробників відрізняється типовими розмірами, комплектуючими та принципами монтажу. Офіційні виробники надають креслення і розкладку обладнання, але якщо ви шукаєте вигідніші пропозиції і орендуєте опалубку в менших операторів, то креслення отримаєте не завжди.

Ми обов'язково розраховуємо і відправляємо орендарям найбільш оптимальний варіант розкладки опалубки, що часто спрощує монтаж обладнання і скорочує його час.

3. Логістику (5-7% кошторису). Ми повністю організовуємо логістику на час оренди опалубки, відповідаємо за вчасну доставку обладнання на об'єкт та своєчасне повернення назад. Нарахування оренди зупиняється коли ви завершили працювати опалубкою і повідомляєте про готовність повернути обладнання.

Таким чином, ви не витрачає свій час на пошук транспорту і організацію доставки, а також уникаєте будь-яких ризиків нарахування додаткових днів оренди за несвоєчасне повернення.

4. Розхідні матеріали (1-2% кошторису). До них належать фанера, формувальна олива, фіксатори, стяжки, трубки, конуси. Витрати на розхідні матеріали є дуже малою частиною у загальному кошторисі будівництва, але їх наявність у потрібній кількості є критично важливою.

Ми надаємо усі розхідні матеріали, в тому числі фанеру на підрізку із запасом 10-20% від теоретично потрібної кількості. Так, якщо при будівництві відбувається перерозхід матеріалів (що нерідко трапляється), їх точно вистачить для того, щоб завершити заливку. Орендар в такому випадку уникає простою будівництва і, знову ж таки, нарахування додаткових днів оренди.

Якщо ви не використали частину розхідних матеріалів, ви можете повернути їх назад за ціною купівлі без жодних додаткових нарахувань оренди.

5. Очистка обладнання. Як ми вже писали вище, очистка обладнання після оренди часто стає причиною значного зростання витрат. Застосовуючи комплексний підхід до оренди, ми пропонуємо клієнтам прозорий попередній розрахунок вартості очистки обладнання.

Наприклад, якщо ви плануєте орендувати опалубку 1-2 місяці, то ми можемо одразу розрахувати вартість очистки обладнання, що складатиме в такому випадку 5-7 днів вартості оренди обладнання.

Вам у такому випадку не потрібно окремо виділяти місце на об'єкті для організації очистки, залучати будівельну техніку для підйому і обертання опалубки, купувати інструменти, оплачувати роботу працівників, що будуть здійснювати очистку та додаткові дні оренди. Після завершення робіт ви лише повідомляєте про готовність повернення обладнання і оплачуєте попередньо погоджену вартість очистки.

Коли обирати комплексну оренду, а коли звичайну?

Комплексна оренда є вигідною якщо ви є замовником будівництва, маєте обмежений кошторис, співпрацюєте не з будівельними організаціями, а безпосередньо з будівельними бригадами і плануєте орендувати обладнання без посередників. В такому випадку, з комплексною орендою ви зможете одразу розрахувати яка буде загальна кінцева вартість оренди опалубки включно з логістикою, розхідними матеріалами та очисткою.

Класична оренда може бути цікавою для будівельників, в яких є достатня кількість підсобних працівників на об'єкті, які зможуть постійно очищати обладнання. Якщо для очистки вам потрібно шукати додаткових людей, то є ризики збільшення термінів оренди і збільшення оплати.

Ще одним випадком, коли класична оренда може бути вигідною - це короткострокова оренда обладнання та обов'язково високий рівень професійності будівельників, які працюватимуть з опалубкою. Високий рівень професійності означає, що будівельники мають досвід з очисткою обладнання. Крім цього, на об'єкті має бути підведене водопостачання і наявне обладнання з подачею води високого тиску, що дає можливість безперервно очищати опалубку одразу після кожної заливки. Тобто, ви впевнені, що робітники зможуть почистити опалубку протягом одного дня після останньої заливки.

Шукаєте опалубку?

Будхаб пропонує комплексний підхід до оренди опалубки, що дозволить вам спрогнозувати повну вартість оренди та зекономити час на організацію логістики і очистки. Ми маємо завжди в наявності горизонтальні та вертикальні системи опалубки виробників Peri, Doka, Ulma, Варіант, а також ламіновану фанеру та інші комплектуючі матеріали.

Для безкоштовної консультації телефонуйте +380 68 800 22 22.

< Усі статті

Дивіться також


Оренда і продаж стійок для опалубки перекриття Peri PEP Ergo. Оренда від 5 днів. Лояльні умови. Доставка з м.Львів.

Сьогодні на ринку ви можете знайти величезний вибір стійок для опалубки. Усі вони поділяються за трьома характеристиками: максимальним навантаженням, покриттям та висотою стійки. Читайте в статті про те, як вибрати стійки для вашого проекту.

Будхаб повністю забезпечив об'єкт комплектами горизонтальної і вертикальної опалубки та запропонував інженерні рішення для безпечної заливки перекриття.

Будхаб забезпечив чітку організацію логістики, що уможливило проведення опалублювальних робіт на дуже обмеженій території будівельного майданчику. Ми надали усю небхідну опалубку для перекриття, стін і колон, послуги розрахунку та шеф-монтажу.

Оренда та продаж, опалубки для перекриття, стін і колон. Інженерний розрахунок опалубки, шеф-монтаж.