При комплексному підході ми беремо на себе усі ризики, пов'язані з додатковими витратами і формуємо прозору пропозицію по
оренді опалубки. Це включає:
1. Власне оренду будівельного обладнання (близько 90% кошторису). Будхаб надає в оренду не лише опалубку, але й
фанеру. Це допомагає значно скоротити витрати на будівництво невеликих об'єктів, наприклад, комерційних приміщень або логістичних центрів площею до 1500 м2 або особняків.
2. Креслення. Опалубка різних виробників відрізняється типовими розмірами, комплектуючими та принципами монтажу. Офіційні виробники надають креслення і розкладку обладнання, але якщо ви шукаєте вигідніші пропозиції і орендуєте опалубку в менших операторів, то креслення отримаєте не завжди.
Ми обов'язково розраховуємо і відправляємо орендарям найбільш оптимальний варіант розкладки опалубки, що часто спрощує монтаж обладнання і скорочує його час.
3. Логістику (5-7% кошторису). Ми повністю організовуємо логістику на час оренди опалубки, відповідаємо за вчасну доставку обладнання на об'єкт та своєчасне повернення назад. Нарахування оренди зупиняється коли ви завершили працювати опалубкою і повідомляєте про готовність повернути обладнання.
Таким чином, ви не витрачає свій час на пошук транспорту і організацію доставки, а також уникаєте будь-яких ризиків нарахування додаткових днів оренди за несвоєчасне повернення.
4. Розхідні матеріали (1-2% кошторису). До них належать фанера, формувальна олива, фіксатори, стяжки, трубки, конуси. Витрати на розхідні матеріали є дуже малою частиною у загальному кошторисі будівництва, але їх наявність у потрібній кількості є критично важливою.
Ми надаємо усі розхідні матеріали, в тому числі фанеру на підрізку із запасом 10-20% від теоретично потрібної кількості. Так, якщо при будівництві відбувається перерозхід матеріалів (що нерідко трапляється), їх точно вистачить для того, щоб завершити заливку. Орендар в такому випадку уникає простою будівництва і, знову ж таки, нарахування додаткових днів оренди.
Якщо ви не використали частину розхідних матеріалів, ви можете повернути їх назад за ціною купівлі без жодних додаткових нарахувань оренди.
5. Очистка обладнання. Як ми вже писали вище, очистка обладнання після оренди часто стає причиною значного зростання витрат. Застосовуючи комплексний підхід до оренди, ми пропонуємо клієнтам прозорий попередній розрахунок вартості очистки обладнання.
Наприклад, якщо ви плануєте орендувати опалубку 1-2 місяці, то ми можемо одразу розрахувати вартість очистки обладнання, що складатиме в такому випадку 5-7 днів вартості оренди обладнання.
Вам у такому випадку не потрібно окремо виділяти місце на об'єкті для організації очистки, залучати будівельну техніку для підйому і обертання опалубки, купувати інструменти, оплачувати роботу працівників, що будуть здійснювати очистку та додаткові дні оренди. Після завершення робіт ви лише повідомляєте про готовність повернення обладнання і оплачуєте попередньо погоджену вартість очистки.