Із власного досвіду відзначимо, що однією з найбільших помилок наших клієнтів є те, що під час придбання опалубки будівельники не купують додаткову металеву тару, щоб зекономити. І, зазвичай, використовують одноразові дерев'яні палети або інші тимчасові рішення, що підходять лише для первинного транспортування обладнання і після одного-двох разів стають непридатними для подальшого використання. Надалі під час переміщення на об'єкті або перевезення між майданчиками, відсутність відповідної тари призводить до значних перевитрат: збільшується вартість транспортування, підвищується ризик пошкодження обладнання при завантаженні та розвантаженні, а дрібні елементи — часто губляться під час виконання будівельних робіт. Усе це негативно впливає на організацію будівельного процесу та створює додаткові витрати.
Так, ви зараз можете зауважити, що якісна металева тара для опалубки може коштувати 5-10% від загальної вартості комплекту обладнання. Наприклад, якщо фура обладнання коштує 5 млн грн, то тара для його безпечного зберігання і транспортування обійдеться в 150-200 тис. грн.
На перший погляд, це здається значними додатковими витратами, проте в довгостроковій перспективі — суттєво зменшує фінансові витрати на пошкоджені та втрачені елементи. А також економить час на завантаженні й розвантаженні машин при транспортуванні опалубки.
В орендному бізнесі
Будхаб використовує виключно обладнання з тарою. Це дає нам можливість прогнозувати час підготовки, завантаження та повернення обладнання, що значно оптимізує роботу складу. Завдяки стандартизованій тарі одна машина може бути завантажена чи розвантажена за 1-1,5 год, що дозволяє обробляти до 7-10 машин на день. Без тари цей процес може займати до 4 год на одну машину, що створює затримки та ускладнює логістичні операції.
Таким чином, використання тари — це не лише зручність, а економічно доцільне рішення для всіх учасників процесу. Якщо обладнання завантажене відповідно до стандартів, то його перевезення та розвантаження займає від 30 хв до години. Натомість хаотично завантажена машина може вимагати до 4 год роботи та залучення додаткових ресурсів.
Варто зазначити, що неправильне складування може також суттєво підвищити витрати на транспортування: якщо при завантаженні на об'єкт було використано 15 фур, то через неправильне складування будівельниками повернення може зайняти 18-20 машин, що збільшує транспортні витрати на 30%.