РішенняЩоб пришвидшити терміни будівництва, команда Будхаб запропонувала ряд рішень для оптимізації робочих процесів.
Ще на стадії фундаменту ми розрахували універсальний комплект обладнання, який після завершення фундаментних робіт , можна було переукомплектувати для зведення колон.
Заливка колон бетоном на даному об'єкті виконувалась без холодного шва. Щоб залити колону висотою 6,75 м, ми комплектували три рівні опалубки на висоту 7,20 м. Частина колон комплектувалась опалубкою розміром 3,30 м + 2,70 м + 1,20 м, інша частина: 3 м + 2,70 м + 1,20 м.
Загалом ми надали 8 комплектів колон, які дозволили розбити процес заливки на два етапи, по 4 колони кожен. Тобто, бригада монтувала перші 4 комплекти. Після заливки, при такій висоті колони повинні, навіть в літній період, постояти кілька днів в залитому бетоні. Щоб не було технологічного простою, за цей час монтували та виставляли наступні 4 колони. Це дозволило плавно розподілити навантаження на будівельників, техніку і виконувати заливку таких конструкцій без простоїв.
Коли було споруджено вже половину колон першого поверху (50-60%), бригада підрядника паралельно розпочали монтаж
опалубки перекриття над готовими колонами. За таким же принципом відбувалися наступні етапи заливки, що значно пришвидшило робочий процес.
На об’єкті було спроектовано 4 ліфтові вузли. Для покращення несучої здатності та сейсмостійкості було прийнято рішення заливки бетону без “холодного” шва. Складні конструкції даних ліфтових вузлів, зумовлені висотою перекриття, потребували окремих незалежних комплектів опалубки. Відтак, ми надали три незалежні комплекти, два ліфтові висотою 6,85 м та один сходово-ліфтовий - 7,65 м з додатковим комплектом обладнання для почергової заливки двох окремих сходових, більшої та меншої.
Плоске перекриття, товщиною 250 мм з посиленим армуванням, проектували без додаткових
балок та капітелей, що дозволило швидше виконати монолітні роботи на об’єкті та заощадити кошти на експлуатації приміщення.
Додатково ми, також, організовували логістику, очистку обладнання та інженерний супровід на усіх етапах будівельних робіт.
Всього на об'єкті було використано близько 400 тонн опалубки.