За статистикою Будхаб, частину пошкоджень опалубна фанера отримує не під час заливки, а під час перевезення: неправильно закріплені пачки, удари чи падіння на ребро. Тому ламіновану фанеру для опалубки потрібно перевозити рівними пачками, фіксувати та захищати від механічних пошкоджень.
Найбільше пошкоджень фанера отримує саме під час розбирання. Використання лома чи удари по торцях зменшують кількість робочих циклів: фанера тріскається, ламінація сколюється, і волога швидко проникає у внутрішні шари шпону.
Правильний демонтаж — це обережне розбирання без силових ударів, із дотриманням послідовності зняття елементів. Для зручності варто враховувати й товщину: наприклад, 18-мм фанера легша, її простіше переносити та демонтувати вручну, що знижує ризик пошкоджень.